Morron!

God morgon!
Igår kunde jag inte sova såbra och idag vaknade man runt 8 tiden.
Känner iaf inte så trött idag ;D

Idag har jag inga planer alls.
Hade tänkt åka till luleå och fara med william och åka sen imon till deras stuga. Det skulle egentligen kännas skönt för både mig och william att någon gång komma iväg och bara umgås jag, micke och william. Dom dagarna kan ju lösa mycket problem. Men har vetat att emma skulle komma denna helg för flera veckor sedan men micke kan inte varenda helg åka iväg. Jag kan ju inte vara på två ställen.. Och micke har ju inte träffat william på veckor!
Visst kan han köra hit i helg men kände att få åka till deras stuga händer då inte ofta! det är väl ett år sen man var där sisst.

Nåja, Vad det nu än blir kommer något gå åt helvette ;D
Men det skulle vara bra och få lösa saker och ting mellan mig och micke..

Nä nu ska jag gå till william.
Bjuder på denna bild.


Pappa och son =) Bilden är några månader gammal.

Mickes farmor,William och micke ;D


Puss på er - ♥ -

Kommentarer
Postat av: madelene

Du och barnets pappa är alltså inte ihop? Eller? Sånt som ska lösas ? eller är det andra saker ? lycka till iaf och hoppas att ni kommer iväg, det låter mysigt

2009-10-15 @ 14:02:25
URL: http://maddihz.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0