Morgon...

God morgon!

Ny dag och vecka.
Direkt man vaknade kände jag mig sådär pigg och glad men efter någon sekund blev mitt humör inte på topp. Sitter och tänker, har ångest och vet inte vad jag ska göra? Ska jag stå på mig och göra det jag vill eller vad?

Nåja,
Får se hur det blir idag om man stannar någon dag till
Helena skulle komma förbi idag så det lutar mot att stanna och så kommer pernilla och camilla imon!! Åhh bara längtar efter dom så jävla mycket..! *Pernilla du måste ringa när ni är i luleå!!!*
Jag ska vara med pernilla och camilla nu när dom är här. ett måste ;D
Emma + Camilla + Pernilla = Vi äger er alla ;)

Hahahah...
Nä nu ska jag gå till william och sen när han sover ska man duscha. =)



Puss på er - ♥ -

Ps: vem har ringt med dolt nummer till mig?


Kommentarer
Postat av: Emma

Tänk på att du inte kan göra allt som förr när du har William, han måste följa. :P

2009-10-26 @ 18:34:41

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0