Minnen som gör mig glad..

Satt och löste gammla blogginlägg från min gammla blogg.
Fi fan vad jag fick minnen. Jag och pernilla måste varit helt galna asså..

Det här stog de i ett inlägg..

Pernilla berättade också att jag hade somnat en kväll så hade något ramlat på golvet. Jag hade ställt mig fort upp från sängen och pernilla hade bara skrattar åt mig men jag hade sagt i sömnen: hahaha skratta du eller vad det nu var. Sjukt asså eller pinsamt kanske. hahah. xD

Så fult det måste ha varit.. Och det hände förra året på sommaren då hon och jag var hos faster. Var med johan och alex hela dagarna. *hahah* Minnen.. Plus att vi har gjort en massa andra värre saker jag inte vill nämna här i bloggen ;D

Nä imon ska jag ringa pernilla och snacka lite mer minnen.

Kan ju bara säga att
Emma + Pernilla + camilla = Vi äger fett ;)
(camilla) Pernillas lillsyrra


Puss på er - ♥ -


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0