Härlig höst prommis =)

Hej ..

Dagen har varit hyfsat bra än sålänge..
Var ut på en prommismed molle, till stallet och det kändes konstigt.
Sisst jag var i stallet var 1 år sen. Kännde mig lite osäker bland alla hästar.. Men det var ändå så kul och molle var så intresserad av hästarna som fan. Helt sjukt. Ibland stog han perfekt att man skulle kunnat ställa ut honom. Hahah..

På vägen hem, gick vi över kuben ängen på kullen. Där så tränade jag lite lydnad med honom. Snacka om envis han kan vara ibland. Hoja.. Men det gick ändå riktigt bra. Det blev bättre och bättre. Började gå hemmåt så direkt jag bara ropade på molle kom han. Duktig hund ;D

Bjuder på dessa bilder.. =)


jag gillar hösten ;D


Fint


På väg mot HR




Molle bara vill till hästarna;D men det fick han inte ..


Molle ;D


Puss på er - ♥ -

Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Tack detsamma :)

Ja tack allt bra här, med er med?

2009-10-02 @ 17:30:16
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0