Härlig dag =)

Idag på morogn vaknade man och blev glad för de lilla snö som fanns kvr på få ställerna. Nästan allt hade smällt bort fast det inte kom så mycket snö men ändå. jag saknar värkligen vintern..:P

När jag och william var ut på prommis så tog vi med molle, han var ju helt tokig kan man då säga ;D Han sprang som han inte har sprungit på månader. Hahah. Sprang nästan in i vagnen men jag han flytta på mig när han kom emot.

Tänkte ta nu och städa lite.


Bjuder på dessa bilder från idag.. ;D



Dags att flytta på sig ;D


 

 
Står och väntar ;D


Puss på er - ♥ -


Kommentarer
Postat av: Emma

Vänta bara när det blir mer snö, DÅ ska du se Molle. :) Som ett barn! :P

2009-10-06 @ 15:22:22
URL: http://emliisch.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0