Handlat

Då har man varit och handlat..

Jag, william och mamma följde med till affären.
Ides inte ta bilen när det är så fint väder så varför ta bilen? Och jag skulle ändå ut med william så en prommis till ica blev det. Måste säga att det är sjukt irriterande att gå med vagnen på vår gård. Solen lyser ju aldrig så det får smälta bort.
 
Annars så innan vi gick till ica fick jag gå med molle. Han har blivit så van nu att han ska gå en prommis med mig på dagen, han satt nere och väntade plus att han gnällde. Gick efter nya gåvägen. Gilar att gå där.

Men nu ska jag gå..


Bjuder på två bilder..
 

Puss på er - ♥ -

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är bra att nån går med han nu när jag flyttat. :) Han var ju som van vid att gå med mig varje dag. ;D Han satt jämt och väntade på mig, och alltid när jag kom ner var han beredd på att gå ut. Önsketänkande, haha. ;D

2009-10-09 @ 16:13:32
URL: http://emliisch.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0