God morgon!

Vaknade vid 9 tiden men det är ändå som morgon för oss ;D

Ville inte stiga upp från sängen på morgon när man vaknade vid 5 tiden, det var sjukt kallt i mitt rum, tror de var 16 grader och då är de kallt, iaf när man legat under täcke.  Men det tog inte lång tid innan man somnade om. William däremot har vaknat några gånger inatt också..

Nu ligger han på golvet på mage och sträckersig efter alla saker. Det ser ut som att han försöker åla sig frammåt ibland ;D Hahah.. *söt* Nåväl,

Idag hade jag velat hitta på något men det är så dåligt väder, men en prommis skulle pigga upp mig att det blir et hur som hälst varenda dag =) Men vill någon hitta på något så bara slå en pling..

Bjuder på 2 härliga höst bilder ;D
 

Puss på er - ♥ -

Kommentarer
Postat av: Emma

Här är det rätt bra väder ändå, fast det är inte så varmt o så blåser det. Solen är iaf framme. :)

2009-10-05 @ 11:07:10
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Ginaaa

jo då allt bra här med oss kom just från våran promenad men de blev en kortis eftersom att de snööa å så klart när man kommer in så börjar solen skina igen =/ jo de skulle vara trevligt :) de är bara att du addar mig på [email protected] :) så kan vi ta en promenad :)

2009-10-05 @ 11:49:27

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0