God morgon!

Igår han jag inte uppdatera så mycket så tänkte uppdatera idag från igårdagen..

Igår kom emma och fredde som ni vet.
Vi började med att prata i köket, väntade på att mamma skulle få göra vat vid 16:00 tiden.
William somnade en snabbsväng vid 15:00 men det gjorde inget. Konstigt nog
var inte william så blyg, han kände igen fredde också denna gång fast han hade på glasögonen.
Sen efter iv hade ätit åkte jag och william med emma och fredde till IKEA. *haha*
Emma sa att dom är ju turister nu. Varenda gång dom kommer till haparanda far dom på IKEA.
Hahahah.
Var en sväng på skopungten.. hittade 2 par skor får se ilka jag ska köpa nästa vecka.
Känner att jag behöver skor, har inte köpt nya skor sen förra sommaren. Plus att mamma
vill börja använda dom skorna jag inte har använt mycket så varför inte köpa ett par nya.
Det är ju jag värd denna gång ;)
Annars på kvällen var william så gnällig och trött att jag vägrade sova.
Han satt i famnen och myste framför idol, tillslut somnade han vid ca 20:45 tiden.

Det var gårdagen..

Idag vet jag inte emmas och freddes planer.
Det får vi allt se när dom vaknar men jag och william ska iaf ut en sväng och gå.
Får ta med lilla molle men det kanske blir lite senare på dagen änn nu på morgon. Men det
är som skönare att gå på morgon ut en prommis, man vaknar till också då.
Fast igår somnade jag tidigt! Micke hade smsa 23:34 så före det hade jag somnar.
Känner mig också mer pigg. Hoppas jag somnar samma tid ikväll ;)

Nu ska jag gå..


Puss på er - ♥ -

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Ska nog också gå en sväng idag:)



Svar: Igår var det party så ikväll blir det hemmakväll för min del:)



/E

2009-10-17 @ 12:24:24
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0