Fredag..

Inatt har man fått sova men dåligt.
William somnade 18:15 igår, vaknade 21:00 försökte söva om honom men somnade först 23:10. Vaknade igen vid  04:00 på morgon, mickes klocka ringde sen vid 6 tiden då vaknade han inte, han lät som bara till lite men somnade direkt.. men 07:30 var de bara att stiga upp xD

Idag har vi busat, jag har duschat när han sov ett tag.
Efter man hade fixat sig så gick vi ut på prommis, william vara vaken hela tiden. Var en sväng förbi ica också och köpte lite till william. Det blev både mat och dricka men glömde köpa banan till honom men får fara förbi senare och köpa till imon. Annars så har det inte hänt mycket..

Micke och hans föräldrar har inte ännu kommit hem.
Vet inte när dom slutar men micke slutar iaf 15:30 om jag minns helt rätt..

Nu ska jag gå och lägga mig framför tv:n
William har liksom somnat av sig själv i sängen så.

Bjuder på en bra låt jag hitta på youtube, men ni har säkert hört den, själv känner jag igen den men vette vars man har hört den.. :)

There for you



Puss på er - ♥ -

Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0