Förhasta dig inte fram till ett svar, det tar sin tid..

Sitter här med fullt med tankar,frågor men inga svar..
Vad är det jag vill,bäst?
Vad är bäst för william?
William går alltid först i allt och tänker såklart på han.

När alla frågor kommer så efter ett tag komemr mer och tillslut vet man ingenting. Man ids inte ens fortsätta att fundera, blir bara förvirrad av allt.  Vissa saker gör mig så osäker. Men jag tar god tid att få tänka igenom allt att inte förhasta sig in på ett svar.
Vill inte bara svara och så känns det helt fel.
Nej, så får det inte kännas, det ska kännas att jag har gort rätt val för william delvis för oss med..

Men ska tänka igenom allt noga..
Det tar tid men det får de göra..

Men tänkte försöka sova så man får sova något..


Bjuder på den här låten..


Puss på er och natti natti - ♥ -

Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0