Färgar håret

Sitter med färg i håret framför datorn.
Vill att tiden ska gå lite fortare ;D hahah..
Kände liksom att det var dags att färga så varför inte?
Brunt blev det, vill inte hablont längre men jag kan ändra mig någon gång, som jag alltid gör.
Färger jag har färgat/haft: Svart, brunt (ljus och mörk), blont, rött och lila ;D
Men håller mig till brunt tack ;D

Jag nämde tidigare också att syrran emma och fredde kommer imon. Hoppas värkligen att dom vill hitta på något på kvällen.
Annars får jag hitta på något med någon annan vem vet, mycket kan ändras.

Nä nu ska jag snart duscha bort färgen från håret.
Vi höres..


Puss på er - ♥ -


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Hoppas håret blev bra?:)



Svar: Tack:) min hasduk kommer från åhlens men jag köpte den förra året faktiskt:) fast dom finns lite överallt tror jag:)

/E

2009-10-16 @ 08:45:17
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0