Fan vad man känner sig deprimerad..

Jag har varit så glad men ändå ofta sur.
Jag har mått mycket bättre än vad jag gör just nu.
Vad är det jag vill egentligen, just nu..?
Jag är sjukt nöjd med mitt liv och alldra bäst i mitt liv är min son william.

Men nu efter alla omständigheter och saker som hänt känner jag mig deprimerad, ledsen och ensam. Fast jag vet att jag är inte ensam. Det gör man kanske i början tills det lugnat ner sig och tankar har fursvunnit. Varför ska just jag hamna i en massa problem när allt började gå så bra..? Alla problem läggs på mig och det orkar jag inte med.. Nej det gör jag värkligen inte..

Jag tar som sagt ingen skit och vad som händer kommer allt tillslut lösa sig.
Fast det kan vara ett helvette nu men så som man brukar säga att "tiden läker alla sår", fast det inte är sant.

Helst just nu skulle jag vilja må bra och bli glad igen.
När kommer den tiden igen?

Jag är glad att jag har iaf folk som litar på mig, och kan prata med mig om dom har problem men vem kan jag prata med? Jag har blivit blåst,lurad några gånger. Hur jävla kul är ens de från skala 1-10? Folk jag har kunnat prata med har sagt det vidare? Finns det någon man kan lita på? Jag säger inte det vidare till någon hon/han har problem och pratar med mig.

Men jag dras alltid ner i en massa problem fast det inte är jag som orsakat det.
Kanske är bäst att börja hålla saker inom sig tills man hittat någon man värkligen kan lita på till 100%.


Bjuder på en låt...



Puss på er - ♥ -

Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0