Det är omöjligt!

Jag sa igår att jag skulle lägga mig tisdigare, somnade igår först vid halv 3.
Låg vaken försökte sova, vred och vände på mig. Tänkte stiga upp men då tänkte jag att jag kommer ju aldrig kunan sova då. Men idag ska jag somna tidigare.
Jag tror jag måste vända tillbaka tiden lite så man somnar iaf vid 23:00. Men vi får se hur det kommer att gå..

Nåväl annars så sitter jag nu har framför datorn.
Har sett lite tv också men idag finns det inge bra alls på tv. Boooring.
Ikväll behöver jag iaf inte gå ut med molle, mamma var en sväng med han så det kansek är bra att jag inte går ut för det gör mig pigg. Kanske de också som gör att jag får svårare att somna om kvällarna. ähh vad vet jag ;D

Nä nu tänkte jag lägga mig framför tv:n..


Puss på er - ♥ -


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0