Dagens låt..


Chris Brown - Takes Time

Puss på er - ♥ -


Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Tim

Hej! Åhh de var så lite så.

Härligt att de är bra med er. =)

Vi mår också bara bra.

Naww så gulligt att William sonade i famnen åå de är så mysigt de är sällan att Tim vill liggar i famnen hos oss längre..



Vi såg med idol och mysite i går men gillar inte alls idol men satt där å tittade ändå med älskling.



Tack för att du gillar bilderna på tim hihi =)



Vad händer i dag då?



kram kram therese..

2009-10-17 @ 13:20:20
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: Wictoria - Mamma till kevin & lillplutt i magen.

Usch jobbigt, tror det är lätt hänt att man får sånt då får man ju järntabletter. :) jag hade väl rätt okej men hon ville att jag skulle börja äta järntabletter , har haft migrän sen mindre har därför ätit migrän tabletter men det får jag ju inte nu och istället för att graviditeten tar bort min migrän så sätter den dit plus med migrän och det är fruktansvärt jobbigt att få detta 2-3 gånger i veckan. jag får prata med en läkare nästa vecka. :) hoppas ni mår bra ! :) kramis.

2009-10-18 @ 13:25:42
URL: http://minkarlek.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0