Blöt ;D

Nu har man just kommit in med molle.

Fick lust att gå ut och slänga snöboll till molle så gick ut, det är 5 plus grader ute.
Så gick ut, hämtade påsten till mamma och pappa sen gick jag med molle. Det var först som isbitar i ansiktet när de snöade men den började det bli som snöblandat regn. Helt sjukt och det började bara snöa mer och mer men molle hade så kul att jag valde att stanna ute så dum som man är.

Nå jag var ännu dummare att ställa mig under en gran så när det blåste till mick jag all vatten/snö på mig xD HAhah. Nå vi hade iaf kul.

Nu sitter man inne igen, tagit på mig mjukisbyxor, stor skön huvtröja.
jag ska då inte mer ut idag om det är de här vädret ;D

Bjuder på bilder ;D

Mitt hår efter 5 min ;D Ganska blött ;D
Men man är ju inte gjord av socker precis
 

Molle har kul










Puss på er - ♥ -

Kommentarer
Postat av: Marie

Gud vad fusk att ni fick snö, vi fick regn. Blä!

2009-10-08 @ 06:38:09
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Emma

Fan vad mycket snö ni har ;o

2009-10-08 @ 11:31:13
URL: http://emliisch.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0