Allt är inte lätt

Har lite svårt at skriva,
kanske inte kommer på så mycket när alla tankar finns kvar och mer blir det.
Minnen dyker upp och känner bara en stor längtan inom mig, känslorna kommer fram.

Visst har vi råkat mycket, därför det blev tjorvigt / problemigt.
Varför gick det så långt igår?
Vad hände egentligen?
Känner en tomhet inom mig som vill bli fylld igen.
 
Jag väntade på att du skulle förstå vad jag vill också.
Det är inte kul att bråka hela tiden.
Vi ser vart det leder om du kommer till mig. Men jag väntar inte för länge. 
Jag kan säga 3 ord i 2 olika meningar men just nu vill jag bara säga
*jag saknar dig* och det gör din son med. 
jag vill inte bli sårad igen och william är viktigaste.
Vad är bäst för honom?...


Jag hoppas du förstår om du läser det här blogginlägget.

Bjuder på en bra låt jag hörde när man såg "ellen" 5 på morgon.

David Cook - Come back to mig


Puss på er - ♥ -


Kommentarer
Postat av: Therese

Du är värd bättre,kämpa på tjejen! Kram

2009-10-01 @ 19:19:21

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0