6 oktober

Dagen har varit ritigt bra.
Fick också sådan känsla att jag vill ha mer snööÖ! ;D

Just nu sitter jag här framför datorn och bara chillar.
Känner mig inte för att göra något alls ikväll, känner att jag kommer ha mycket att göra imon ;D
Mamma har tvättat idag så ska imon plocka/vika in nya tvätten i skåpet, både mitt och williams kläder. Ska också hinna städa mitt rum , dvs måste damsuga. Hundhår gillar jag dick inte men har man hund ska man inte klaga ;D Det stör mig egentligen inte men när det finns i mitt rum så gör det mig lite irriterad ;D

Nåväl, iaf ikväll ska jag se snart Navy CIS, 1 och en halv män( dubbla avsnitt) sen efter de dags för natten..
Jag har inte märkt att william har börjat sova nu hela natten, tänkte på det idag när jag matade honom. Han vaknade som idag på morgon halv 6, är vaken ca 20-30 min och somnar om vaknar vid 8 tiden och så somnar han vid 8-9 på kvällen =) Tycker han sover riktigt länge ännu .. Men tiderna blir bara tidigare och tidigare ju äldre han blir tycker jag. förut fick man sova till 10-11 på morgon.

Men när jag har lagt mig och somnat är det så kul och vakna.
William är alltid så glad, pratar och sparkar i täcket, vänder på sig och det är liksom full rulle på morgon. haha

Nu ser jag att navy cis har börjat ses senare..


Puss på er - ♥ -


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0