4 tullar ;D

Dagen började med att det var dåligt väder men sen ändra det sig och blev ganska fint så då bestämde jag mig att gå 4 tummar med william vilket det också blev. När jag hadebörjat gå blev jag så sur att jag glömt kameran men sen när jag hade gått nästan runt hela eller iaf halva så kom jag på att den är i väskan. xD ahaha så fult.

Det blåste lite men inte lika mycket som på morgon/dan..

Just nu sitter jag här med en kopp te, william var så trött så han somna helt av sig själv i hans säng för ca 10 min.. Måååå.. Ikväll vet jag inte vad man ska hitta på. Får allt se.

Bjuder på dessa bilder:

Vår lilla vän jag och molle hittade igår ;D *så liten och söt*


Bild från prommisen idag..
 
 

Söt unge ;D

Puss på er - ♥ -


Kommentarer
Postat av: Emma

Det såg fan kallt ut på bilderna. :P Måå, söt-William, moster saknar! :/

2009-10-05 @ 22:14:49
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Emma

Filma William nångång när han leker :)

2009-10-06 @ 12:54:15
URL: http://emliisch.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0