Torsdag

Natten var lite halvt jobbig, känner mig små sliten.
William vaknade vid 01:00 men somnade igen 01:22 och sov hela natten.
Vi vaknade 08:30, så hela morgonen har vi ägnat åt att busa men vid halv 10 somnade william av sig själv i sängen. Han sov 1 timma.

Men nu är vi pigg och glada jag och william så idag ska vi gå långprommis. Låter inte helt fel?
Ska också plocka lite i mitt rum, plus att jag ska ta ut några fina foton på william, ska fixa en fin tavla jag kan hänga upp sen =)

Men nu ska vi gå..


Bjuder på två bilder jag tog på morgon =)

William på morgon

Bus ungen ;)

Puss på er - ♥ -


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad mysigt han ser ut att ha det! :) Bus-William <3 I helgen får vi ju träffa han. :D :D

2009-11-05 @ 14:05:13
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Tessah

tack :)



Jätte fin blogg du har :) och en söt liten kille. :)

2009-11-05 @ 16:07:10
URL: http://tessah.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0