Torsdag

Trött trött är vad jag är men kan ändå inte sova fast jag går och lägger mig.
William sover, önskade att jag också kunde sova lika lätt ;D

Idag började dagen bra av att det snöade men tro eller ej så blev det bara värre, plus grader som dom hade lovat och regn. Hovva, vill ha snö!!! :D
Men det stoppade inte mig och mamma att fara och handla, plus att vi sprang in på IKEA och köpte lite saker som vi skulel ta med till luleå. Min syrra skulle ha något och moster. Hovva.
Nu blir det inte IKEA på ett tag. Man ska inte vara ofta där för då blir man less men det är jag redan ;D *Haha*

Nåväl, kvällen blir att se tvo ch bara ta det lungt.
Tänkte fara och jogga idag men blev icke de.

Nä nu se tv.


Puss på er - ♥ -

Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0