Torsdag!

Jag är sjukt trött = tidig kväll..
Idag har jag hjälpt mamma med att packa, måste ju göra lite så man inte har allt sen på samma gång.
Plus måste ju börja någonstans. Själv har jag inte så mycket saker i mitt rum.
Har förde mästa bara william saker om jag ska vara ärlig. ;)

Sen efter vi hade fixat ,somnade william, så trött som han var. Undertiden han sov gick jag ut med hunden molle. ;D Trode det skulle vara kallt men icke de..

Nu ikväll så ska jag umgås med min son.
När han sen har somnat ska jag packa ner alla våra filmer vi har i lill rummet som det kallas. 2 hyllor fulla med filmer, måste räkna och se hur många det är. Det är en massa gammla filmer jag och emma såg när vi var små plus en massa nya. men dom nya är dvd.

Nåväl, nu ska william få bada.

Puss på er - ♥ -

Kommentarer
Postat av: em

hej, du kommentarade hos mig att du var intresserad av jackan och väskan är du fortfarande de?



mvh em

2009-11-19 @ 18:16:22
URL: http://alaemmas.blogg.se/
Postat av: Emma

William kan ju få ha filmerna tills vi får barn iaf, fast han kanske vill ha nån film när han kommer till oss också. ;) Dvd-filmerna på översta hyllan kanske är lite mer att vissa är dina och vissa är mina? :P Men dom flesta barnfilmerna är ju våra tillsammans om jag minns rätt? :P

2009-11-19 @ 19:13:06
URL: http://emliisch.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0