Tankar!

William har just somnat och mitt humör är inte på topp om jag säger så.
Har en massa tankar i huvudet, igår natt låg jag i sägen över 1 timme och bara tänkte på 100 olika saker.
Det gjorde att man inte kunde sova. Vilket jag hatar.!

Sitter nu här framför datorn och bara tänker, försöker sluta men det går inte.
Jag ser ingen menning att ljuga eller hålla det inom mig så därför tar jag och skriver ut lite via bloggen.
Känner hopp inom mig men det är något som stoppar mig. men vad är de som stoppar mig är frågan?
Har många frågor men inga svar..
Nu kan man inte bara fara till stallet, fa ut och rida på ängarna, efter vägarna och tänka ut alla svar.
Att vara bland djur är det bästa.
Känner mig så fri, glad och lycklig.
Lyckligast är ju när jag är med min son, han är mitt allt ♥
Men det tar sin tid tills jag väl fått mina svar och vad jag vill.
Jaja, anyways..

Nu tänkte jag gå..
Hoppas ni har en bra fredag, det ska jag iaf ha ;)


 

Puss på er - ♥ -


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0