Söndag

God morgon!

Igår har det snöat, så känns skönt att få vakna upp av att det är vitt ute ;) *haha*
Gick och la mig vid 01:00 tiden igår, men ändå känner jag mig ovanligt pigg och glad ;D Fråga mig inte varför men är bara de.

Kan berätta lite om gårdagen,
Igår kom emma och fredde hit till oss.
William var inte alls blyg för dom, han blev bara lite små rädd när molle blev så vild när dom kom in i hallen. Sen efter vi hade ätit skulle emma och fredde på fest så jag tog "emmas" rum när dom inte var hemma. William somnade ju vid 9 tiden så vill ju inte väcka honom. Brukar alltid gå till andra rummet. :P

Idag åker emma och fredde hem. Vet inte ännu när men dom ska på IKEA först.
Jag och mamma skulle också dit en sväng men fårse om vi far samtidigt.
Men nu ska jag gå ner och äta någon macka med paprika och gurka på ;D *Mumms*

Bjuder på en bild på william när han låg på golvet och myser i filten


Puss på er - ♥ -

Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0