Söndag

Halloj!

Hade ingen lust att sitta vid datorn igår, var så trött och tillbringade kvällen med att se 2-3 filmer :) *Haha*
Igår var vi hos anne i Töre som ni vet, var framme vid 12-1 tiden.
Det var jätte många där från släkten, vilket var kul.
Vi började med att äta, Anne hade gjort tackopaj, Kycklingpaj, potatis, köttbullar, brunsås, sallad, nå kött och allt var de nu var. Man fick ta det man ville men jag nöjde mig med en potatis,3 köttbullar och lite sallad. *Haha* Men jag är inte van att äta på dan/lunch. Det var iaf jätte gott.
När emma och fredde kom, efter dom ätit tog emma william i famnen och han busade med pakitpapper. Hahah
Meja och måns var på bushumör. Skrattade och lekte. *Haha*
Vars får barn all sin fantasi :D *hahaha*
Det var bara för roligt när Meja började klä på kalle, (Annes present skulle de bli) *haha*
Men hela dagen var jätte trevlig. Fock gå runt och fota med mammas kamera.
Jag hoppas det blev bra foton. Det är inte digitalkamera och jag hatar sådana där gammla! Hovva
Men man får hoppas på att dom blev bra :)

Men nog snack om de.. Finns så mycket att berätta om gårdagen men som ni redan märkt har jag skrivit de lite hur som hälst.. *Sorry*

Nåväl, idag är det söndag.
Vad ska man hitta på idag? hmm...
Pratade med sandra igår kväll/natt är hon var ute och åkte bil.
Hovva fan man var orolig ett tag där när sandra ringde.
Många samtal, alla ringde alla typ kändes de som iaf.
Men allt blev bra sen ;)
Men idag ska jag se om sandra hade lust och umgås eller iaf hänga
med ut på en prommis. Låter inte så dålig va?;)

Nä nu ska jag duscha, sedan ut när william vaknat.



Puss på er - ♥ - 

Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0