Smått och gott

Morron!

Vaknade för ett bra stund sen, kändes inte allt jobbigt att vakna.
William har sovit så otroligt bra och har sovit hela natten. Yeeeah ;D
jag tror vi har börjat vända tillbaka tiden nu.
Han somnade tidigt och vaknade tidigt idag vilket känns bra. =)

Idag ska iallafall till affären, blev så sent igår att jag orkade inte börja gå vid 6 tiden.
Var inte heller på bra humör.
men först ska jag duscha, fixa mig och william.
Sen när man kommit hem har vi säkert främmande.
Skulle inte förvåna mig iaf :)
Men iaf, nu tänkte jag gå.

Hoppas ni har en bra dag ;)

Bjuder på en till låt med Angelicah hennes låtar är så bra! :)
En ny som hon gjorde 26/7-09



Puss på er - ♥ -

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON - Tävling pågår!

Hon är duktig:)



svar: kul att du är med i tävlingen:)



/E

2009-11-14 @ 11:28:39
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0