Rosa?

Halloj!

Nu är jag tillbaka!
Vet ni vad? Jag trode seriöst att jag hade slängt alla mina rosa gammla tröjor men icke de!
Då dycker det upp en rosa tröja såklart som förvånar mig extremt mycket!
Hovva, den tröjan fick mig en massa minnen asså.
Användeden tröjan när man gick första året på handelspogrammet xD
Kommer ihåg också när kompisar sa till mig "vadå hipphopp stilen", hade sådär pösiga jens också och det va tjej jeans!! Plus att man lyssnade på rapp/hipphopp musik då. Hovva den tröjan väcker många minnen men nu ska den slängas.

Nu tänkte jag ta och fixa mig lite till, håret ser ut som ja vette gudarna vad man ska säga om de!
Vi synes.


Tog bilderna lite snabbt, så bjuder på dom här två ;D
 

Puss på er - ♥ -



Kommentarer
Postat av: Anonym

varför slänga om den passar dig?

2009-11-14 @ 14:20:14
Postat av: Ginaaa

ja så kanske hon hette då :P hehe nå men jag tyckte inte han heller var så där bra ..

2009-11-14 @ 14:29:52
URL: http://ginaaa.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0