Prommis/stan

Halloj folket!

Snart ska man äta, hjälpte mamma lite i köket och gjort sallad.

Idag har vi varit i stan med mamma/mormor och william var med.
Mamma skulle köpa gardiner så följde med men innan vi började fa på affärer
körde mamma mig till BVC, kollade om maria var där men icke de.!
Lämnade ett medelande att hon skulle ringa mig efter som jag inte får tag i henne
via telefonen. Har tappat räkingen hur många gånger jag har försökt få tag i henne
och hon har inte hört av sig.
For hoppas att jag får tag i henne under nästa vecka så man får vaccinet.
Känner mig smått irriterad att jag försov mig idag.

Men det var hyfsat jobbig natt. William sov dålig och vaknade flera gånger.
Men det gjorde mig inget.

Sen när vi kom hem tog jag vagnen och gick ut på en prommis.
Skulle gå förbi och köpa nå godis till amanda också som hon skulle få..
När jag var på väg hem gick jag förbi candy world, kollade om johanna jobbade.
Och det gjorde hon, lite tur hade jag :) *Haha*
Stog och pratade lite och så kollade hon på william..

Men nu är maten klar så ska gå..
Skriver mer senare ;)

Puss på er - ♥ -


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0