Planer inför helgen..

Känner mig sådär halvt seg.
Men men.
Har fått frågan att komma till luleå, vilket känns jobbigt att bara att tänka på luleå när man måste åka buss. Det är de värsta jag vet nu när william är så liten. Det är inte så lätt som man tror att de är men jag klarar det fint ändå. Men det lutar att fara på fredag eller lördag.
Lördag ska jag till luleå oavsett vad, min syrras andra bejbis saga ska döpas.
Så man måste ju bara dit. *hihi*
Men allt beror på william nu..

Imon ska vi på BVC 8 månaders kontrollen.
Han är inte ännu 8 månader föst om 1 veckan men det blev lite tidigare.
Och imon får vi veta om william får svini sprutan, kanske jag också får
men är så jävla rädd. Pratade igår med sandra och hon sa att hon hade tagit
den men jag pratade bort de. Fick såndär äcklig rysning men jag hatar sprutor.
Det är de värsta som finns. *Haha*
Kanske överdriver lite men jag hatar iaf sprutor.
Men jag är inte säker på om jag vill ta den men efter som alla säger att jag
MÅSTE
ta den, vilket känns jobbigt på något sätt. Men jag får ta mordet att ta den lilla sprutan.
Så är de bara. Det är ju inte så svårt *Haha*
Har tagit många sprutor och varit rädd, fattar bara inte varför är jag så här rädd för den här sprutan? Den frågan tänker jag ofta på men finner då inga svar. Kanske för folk säger att dom får ont i armen, vissa jag frågat har haft ONT. Men jag vet hur det är och ha ONT! Tro eller ej.
Så jag tror inte det gör lika ont som jag har haft.. *Haha*
Men får se om william blir sjuk, får hoppas på att han inte blir sjuk.


Nåja, kvällen/natten för mig kommer det inte hända mycket.
Tänkte lägga mig och sova men kan bara inte. :P 
Ska iaf lägga mig i sängen och se klart navy cis sen får vi se om man orkar se 2 1/2 män..

Vi höres imon..
Natti natti..



Puss på er - ♥ -


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag var också skiträdd över att ta sprutan..

Trodde det skulle göra skitont, men det sved bara lite, mest troligt för att jag spände mig.

Annars så gör det ont i armen 1-2 dagar efteråt, man kan inte sova på armen osv.

Inte så farligt egentligen..



Kände samma sak som dig, har tagit sprutor tidigare men den här var jag jätte rädd för. En klasskompis fick komma med mig in i rummet när jag tog sprutan, han tyckte jag var löjlig :p haha

2009-11-26 @ 09:10:59
URL: http://snaadrah.blogg.se/
Postat av: Ginaaa

ja , gud ja jag är oxå skit rädd för sprutor men jag är inte rädd för att göra percingar bara för sprutor ;s .. kunde knappt kolla då när Cornelia skulle ha 3 månaders vaccinet ;o

2009-11-26 @ 09:45:25
URL: http://ginaaa.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0