Oj oj, inte allt bra..

Asså ush! Vaknade idag halv 10?
William sover sjukt länge fast han somnar vid 8-9 tiden på kvällen.
Känner att iaf jag måste börja vakna tidigare, kan ju inte ha klockan och ringa på morgon för då vaknar ju william. Det är så mörkt på morgonen så det är säkert därför william sover också så länge på dagen när det är mörkt i rummet. Kanske få börja ha på en lampa?
Har på en lampa tills han somnar men när jag går och lägger mig brukar jag släcka den.
Men ska testa ha på den hela natten och så får vi se hur det går =) *hihi*

Idag det lilla man har hunnit med idag är iallafal bytit sängkläder, plockat undan och pluggat till körkortet. Känner mig sådär lite stolt över mig själv som börjar ta  det mer serriöst nu när jag hinner då william sover den lilla stunden nu på dagarna. Får försöka få pappa att övningsköra med mig lite mer också.
Jag tror inte mycket mer kommer hända idag, busa med william så klart.
Just nu ligger han på golver, han bara försöker ta sig fram till tv:n. *Haha*
Man får ha sådär extra kolla på han nu när han tar sig runt, med gåstolen är det fullfart om man säger så. Det går undan när han väl sett något han bara ska till. han tycker om att riva i mormors gardiner också. *HAHAH*

Nu ska jag ta och gå..
Bjuder på bilder lite senare :)


Cyaaa  - ♥ -


Kommentarer
Postat av: Emma

Ni borde ha nåt så han inte ramlar ner för trappan om han skulle få för sig att börja krypa helt plötsligt :P Nog för att ni flyttar snart men ändå :P

2009-11-24 @ 15:35:27
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kan ju prova ha persiennerna öppna på natten annars, då blir det ju ljust i rummet när det blir ljust ute :).

2009-11-24 @ 17:31:19
Postat av: Emma: svar

Jo, funderar på att ha dom öppna. Ska testa det inatt. :) Jo,ska köpa grind..

2009-11-24 @ 18:47:58
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0