Lördag.

♥Gårkvällen lytade mot att se idol.
tyckte ni rätt åkte ut??
Eddie har få gånger varit bra, Vad har hänt med honom?
Tycker inte alls han sjunger så bra, iaf inte igår.

Nåväl nog snack om de.
Vaknade idag av att det ännu snöade, helt sjukt!
Jag som har längtat efter snö, sisst smälte det ju bort efter några dagar.
Jag hoppas det här stannar iaf ;)
Vad som händer idag då? jadu,
Idag kommer emma och fredde hit till haparanda.
Vilket blir kul. Dom är inte ofta hit så då dom är här får man umgås med dom.
Annars idag så ska jag och mamma fara och köpa tårta till pappa och handla det man glömde igår. lika och göra bort de när man ändå ska till stan. =)
Nu ska jag ta och fixa mig lite, kanske äta något som jag inte gjort ännu. ;D.. 
 
Lekte lite med mina kamera igår och ändrade en massa olika färger ;D
   

Puss på er - ♥ -

Kommentarer
Postat av: ebba:D

aa :) allt bra med dig själv :)?

2009-11-07 @ 10:21:16
URL: http://ebbaperssons.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0