Kväll..

William somnade 21:00, han var så trött att han somnade i famnen när jag skulle föra saften i kylen.
Så trött var han, såg på idol sedan, missade typ allt men det gör inget.
Men jag såg vem som åkte ut och det blev eddie, vilket jag tyckte var rätt. Vad tycker ni, åkte rätt ut??

Rästen av kvällen tänkte jag lägga mig i sängen och läsa lite så man blir trött.
Ny dag imon och hoppas att jag får en bra dag, vilket jag också tror.

Imon får vi främmande och det är alltid kul.
Får se om man får tag i sandra också kanske man kan hitta på något med henne.

Nä. nu ska jag gå och läsa, sen nanna kudden.

Bjuder på en låt som Angelicah har gjort.
Så jävla bra hon är, har gammla låtar på min dator som hon har gjort!
Jämför man hennes låtar hon gjorde 2006-2007 är det stor skilnad.

Without You är nyaste låten hon gjort!



Puss på er - ♥ -

Kommentarer
Postat av: Ginaaa

nå då tyckte jag då verkligen inte att de var rätt som åkte ut ! .. den där hm vad ska man säga vad hon är nu när jag tappat namnet !..typiskt.. nå hon som är lite mörkare än vad dom andra är å har lite snea ögon å svart hår hon tyckte jag skulle åka ut ! .. man hörde knappt om hon utalade orden rätt hon sjöng + att i bland vare bara mummel mummel i mina öron :P

2009-11-14 @ 08:35:53
URL: http://ginaaa.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0