Hälsade på..

Idag bestämde jag mig att hälsa på sandra, vilket var sjukt kul.
William var med och han var först lite sådär osäker 5 minuter, kollade runt men sen började han att han skulel ha alla saker som fanns. *haha* Tidningen ville han mäst ha men icke fick han de. Han vill ju bara riva sönder den. Hahahah.. Vi satt och snackade, william ville stå ena minuterna, sen ville han göra någont annat helt plötsligt. Limpan och hmm, minns inte namnet kom in till vardagsrummet kollade william extremt mycket, han har ju aldrig sett dom tidigare så det var nå nya ansikten. Hahah. Men det gick så jätte bra att vara hos andra och ha med william. Jag tror blygheten nu har börjat försvinna lite. :) Vilket känns bra..
Var där 1 timme om inte lite mer.
Tiden gick så fort och man tänker inte så mycket när man gör en massa annat. Måste ha koll på william och samtidigt pratar. Sen fick william se katten hugo, så sjukt fin, lugn och trävlig katt, finns ingen finare katt änn honom. hojja, den katten vill man ha. William vågade också klappa honom men var så rädd att han skulle ta fast i pälsen fast hugo gör ju ändå inget, han ligger bara ner och bryr sig inte om något. Hogo vill bara mysa ;)
Vi började gå hem vid 18:00 tiden. William vart så trött och började bli lite små gnällig att det var som dags.

Har lovat sandra nu att börja hålla bättre kontakt och umgås mer när jag väl är hemma.
har ocskå lovat att komma förbi då hennes mamma är hemma, hon vill ju också träffa lilla william. William var så liten sisst vi var dit, jag tror han var 2-3 månader :) Nu är han 7 ½ månad.

Nå nu tänkte jag ta och nanna kudden och sova.
Ny dag imon..
Hoppas ni också haft en bra dag för det har jaaag och william haft!! :D

Bjuder på denna låt, för den är bra...


Ha det bäst kramar - ♥ -

Kommentarer
Postat av: matildas mamma

Hon vill alltid gå på tårna så jag tänkte ha dom här hemma inomhus ett tag ibland så hon kanske slutar med det. Köpte en rejäl storlek också så hon kanske kan ha dom på våren, perfekt. Jodå allt är bara bra med oss. hur är det med er? allt flyter på som vanligt eller?

2009-11-12 @ 09:23:52
URL: http://marlenajn.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0