Glad, trött, övertrött?? xD

Nä hovva,
Borde lyssna på min kusin, hon tycker jag borde gå och sova men jag kan inte.
Känns som jag just har stigit upp och är sådär glaaad ni vet. Kanske är liiiite övertrött ;)
Jaja, anyway

Dagen började bra, william somnade vid halv 12 tiden på dan, som ända till halv 3.
När han vaknade fick han lite banan och åkte sedan med mamma/mormor till rusta för att köpa lamper till ljusslingan som vi har ute. När vi kom hem, fixade vi maten, jag hjälpte till såklart :)
Mot kvällen tillbringade vi att busa hela kvällen.
Vid 9 tiden somnade william och sover ännu.
Men helt sjukt hur länge william sov idag och ändå tänkte jag inte ens på klockan.
Jag tror han kommer sova heeela natten, det känner jag på mig.
Så trött som han var innan han somnade så vet jag att han sover gott inatt utan att vakna.
Inte för det gör något om han vaknar.
Han slumrade till vid 7 tiden ca 15-20 min men inge mer. 

Nu ikväll/inatt har det inte hänt mycket.
Sitter bara och chillar men ska ta och sova som min käraste kusin vill att jag ska göra. ;D
Hovva, nu nanna kudden.


Puss på er - ♥ -


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0