BVC

Vaknade 08:15 idag.
Hade tid till BVC 09:30, maria kom lite försent men det gjorde inget. :)

Längd: 74,5cm
Huvudomfång: 47,8cm
Vikt: hade han gått upp med 400-500g
 
Just efter besöket kommer maria i fullfart och säger: vänta, det fanns ett vaccin kvar.
Ett hade blivit över efter som en hade glömt att komma så nu har william fått första vaccinet, han sa ingenting och jag ska tillbaka imon och ta 09:30 på morgon. Pappa kanske också skulle få ta imon men vi får se, skulle ringa henne senare idag och kolla om hon kunde få en till vaccin och ge till honom efter som vi också ska på dop. Men om jag blir sjuk av vaccinet som jag tror att jag kommer bli efter som jag är lite förkyld. Mamma sa till mig idag att om jag blir hyfat sjuk får jag stanna hemma, men jag vill på dopet. Inte ska man iaf missa de :P

Måste också säga att jag överdrev ganska mycket igår om vaccinet men till och med maria märkte hur rädd jag var för sprutor. Hon började fråga mig lite frågor om varför jag är rädd för sprutor, om jag får ont? Är de nålen som skrämmer dig men jag vet inte. Visst gör de ont ibland men det är väl hela sprutan som skämmer mig. Maria vart chockad när jag sa att jag inte ens tar bedövning när jag ska laga länder om jag får hål. *Haha*
Men det är bara att bita ihop imon, kanske inte blir luleå imon som planerat..

Nä nu tänkte jag ta och vila lite,
Somnade igår natt förän vid 4 tiden. Fy fan, låg i sängen flera timmar, vred och vände mig. Hovva, vet inte varför jag sover så dåligt nu. :O Helt sjukt.

Nåja,

Puss på er - ♥ -


Kommentarer
Postat av: Emma

Stanna hemma och åk med mamma och pappa till Lule! William lär ha feber imorrn, det har barnen på dagis haft. Stanna isf i Lule efter dopet? :P

2009-11-26 @ 16:09:07
URL: http://emliisch.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0