Trött

Hej hej,

Så sitter man här igen.
Har knappt suttit framför datorn alls idag.
Dagen började med att man vaknade vid 11 tiden, for till kattilasari nästan direkt. Fick liksom stressa med allt. Jag skulle byta kläder på wille, jag skulle klä på mig / fixa mig och ja ni kan ju bara tänka hur stressigt jag hade, men det tog ett tag. =)

Morgon dagen ser ut att åka till Luleå, skulle åkt idag men det vart inte så. Pia och gösta åker imon på morgon så ville ju träffa dom innan dom åker. Träffar dom 1 gång om åter. Och dom är ju bara 3-4 dagar :O
Men men, Imon blir det iaf Luleå. Vilket kommer bli kul att åka dit.
Nu hade jag faktiskt tänkt sova. Ni annar inte hur trött jag är. Wille sov dåligt förra natten och somnde halv 7 på kvällen och sover ännu.
 Nåväl, god natt


Här bjuder jag någon bild från dagen:





Pia och wille

Så glad






Puss på er - ♥ -

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten



hej sötis, tittar in o gillar det jag ser. Om du gillar mig o min blogg, kanske vi

kan följas åt via bloglovin? .. så vi inte tappar bort varann i blogvimlet? =)

2009-07-17 @ 01:02:15
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0