Söndag :)

Hej igen, nu är man tillbaka.

Lite om idag;
Dagen började hyfsat bra. Började med att gå ut med wille på en prommis och molle fick följa. Släppte lös molle ett tag och det var som att han inte hade fått springa lös på månader. Han fick nå fnatt och sprang allt vad han kunde.
Det började små duggregna så fick vända hemåt som tur hann vi hem innan det började regna mer.

Senare mot dagen kom Pia och gösta förbi, fikade och pratade. Dom hade varit på IKEA och handlat lite, Wille fick ett gossedjur därifrån också. Har tyvärr ingen bild på den men lovar att bild kommer. =)
Vid halv 5 tiden började mamma och jag med maten, jag fixade salladen idag med men mamma insåg att lassangen vi skulle äta räcker inte till alla så pappa började göra puttypanna som jag och han fick äta. *Gott gotti gott gott*
För mig blev det lassange och sallad. När jag, mamma och pappa höll på med maten i köket insäg vi alla att det var för litet kök xD. Gösta tog ett foto vilket säkert såg helt galet ut. *Hahah*

Nåväl, jag är faktiskt nöjd med dagen. Söndagar brukar vara så tråkiga men den här söndagen var faktiskt riktigt bra och rolig.

Här kommer lite bilder:
 
Bild 2: Wille med mormor =)



Busiga ungen min ;D
 
Wille med moster och fredde


Tokiga molle ;D

Puss på er - ♥ -

Kommentarer
Postat av: Emma

Gossedjuret syns ju på en bild ;)

2009-07-12 @ 23:22:30
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Linnea- Mamma till Ebba

svar: Just nu har vi fyra hästar :)

2009-07-12 @ 23:28:56
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin ♥

Naaaw vilken söööt plutt :D



Svar:

Okej..har lagt till dig ^^



Kraam

H

2009-07-12 @ 23:57:14
URL: http://hanneler.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0