R.I.P Lucky

R.I.P Lucky
Nu har du Lucky fått gå till ro, nu behöver du inte lida nåmer. Det är över.
Alla tog farväl av dig idag, dom som kunde.
Jag tog mordet och gick in med dig, medans mamma satt i bilen och väntade.
Jag stog brevid och höll i ditt huvud och stryckte sakta med andra handen över din fina päls. Ville inte tro att det här var sant men din stund var inne idag.
Du anar inte hur mycket jag saknar dig.

Vila i frid min trogna vän.


En signal och du är där..

När solen har lagt sig för att sova
När skuggorna vandrar omkring i staden
När fåglarnas sång har tystnat
När huset är tyst och tomt

Då hör jag det skällande ljudet ut genom fönstret
[en signal]
sedan tystnar det lika fort
Tyst,
det minns jag att alla sa till dig...

"När solen har gått ner och fåglarna tystnat,
då ska jag ge dig ett tecken, att jag är här".


Sedan slocknade dina ögon
din själ flög långt bort
din kropp kyldes ner
...du dog...

jag älskar dig lucky!
Du finns alltid i mitt hjärta.

Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0