Morron!

Sitter här framför datorn och dricker kaffe medans wille sitter just nu i babysittern. Han "pratar" och skrattar. *Gullit* Tiden jag var i luleå har jag varit frisk men igår vart jag sjukt förkyld. Inatt har jag inte kunnat sova så bra, har hostat hela natten så fick halv sitta/ligga för att kunna sova. Hoppas värkligen att wille inte blir sjuk nu när jag är de som han lätt kan bli. =)

Nåväl, idag åkte anna till göteborg dit hon skulle flytta. Kommer ju sakna henne men ska åka till henne imon 90 dagar. *Glad* Men nog med de så idag ska jag och wille förbi sandra en sväng och umgås lite. Hon har klagat lite på att jag aldrig har tid så idag ska jag pallra mig dit en sväng. Vilket känns kul...
Ska nu börja fixa mig lite och stoppa kameran på laddning. Bilder kommer upp senare ikväll..


*Kramar* -♥-


Kommentarer
Postat av: Ung mamma till Inez

Hej



Trillade in på din blogg via en annan mamma blogg :) Allt bra med er då?

2009-07-09 @ 00:51:46
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0