Lyckas alltid...

Jag lyckas då jämt, alltid göra någonting!
Idag lyckades jag göra mig illa som vanligt när jag är stressad. Hade så brottom och skulle springa upp till mitt rum så ramlade jag i trappan. Hur klantig får man vara? Det gjorde sjukt ont i mitt ben kan jag då medela! Mamma vart sur för jag svor ganska mycket, men jag vart så arg!. *haha* Men är inte längre arg som tur. Det gick över hyfsat snabbt men har ännu ont i benet, kan inte gå ner på knän så bra men det är säkert bättre imon. Hoppas jag.
Men men...


Här kommer två bilder som jag fotat men victoria gjorde dom svartvita, ville inte stoppa in med färg. =)

 

Puss på er - ♥ -

Kommentarer
Postat av: Marlene

Jätte fina bilder! :)

2009-07-15 @ 10:58:12
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/
Postat av: Caroline.

Super fina bilder! : ) Vad har du för kamera?

2009-07-15 @ 14:35:35
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0