Lördag

Nu är jag sjukt trött! Blev ganska mycket att göra idag .
Dagen började med att emmas pojkvänFredriks föräldrar kom hit. Hade planerat att fara på sikfesten. Vi for inte direkt utan att fikade hemma och pratade lite småt. Ca 13:30 åkte jag,Emma och fredde till konditoriet, resturangen för att hämta tårtorna och smörgås tårtorna. Mamma, pappa, wille, ulf och Birgitta skulle åka till kukkulaforsen lite senare eftersom jag, emma och fredde åkte till karungi och lämnade tårtorna i lokalen. Sen mötte vi mamma, pappa, wille, ulf, birgitta på kukkulaforsen. Tojan,johan och amanda kom också dit lite senare..

Orkar inte skriva nå mycket mer. skriver mer imon om idag =)
Här kommer bilder...


.

Pappa,  molle och ulf

.

.

fam hjorth och olofsson hap/piteå

Emma

.

Mamma, (molle) och Pappa

Min farbror, curt hjorth sjunger =)

Amanda.


Kram på er - ♥ -


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0