Kort inlägg

Det här fåt bli ett kort inlägg
Sitter här vid datan nu igen, wille sover och jag gör ingenting, kul att veta?
*Haha*
Ja men idag har jag varit på sjukt bra humör, mamma och pappa tycker jag har pratat på ovanligt mycket men det är ju inte nå negativt. Nä men det var kul att träffa Pia och gösta som är hit upp 1 gång om året. Vilket är lite tråkigt.
Men imon är det söndag och det är alltid en tråkig dag för mig. Tycker inte alls om söndagar kan jag då säga. Tiden går bara så sakta men vi skulle få främmande imon också så jag hoppas att tiden går fort.

Nu ska jag se någon beck film men först säga hej till emma och fredde som kom just hem.
Ha det bäst..


Puss på er -♥-

 

Kommentarer
Postat av: Louise, ung och gravid

sv. känns bara kul att bli mamma :) Jag har blivit mkt mognare och tar mer annsvar, något mång uppskattar i min närhet, hehe :)

Jag längtar så jävla mkt efter min tjej!

2009-07-12 @ 00:33:31
URL: http://kramigungmamma.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0