Ingen bra dag

Jag har inte alls varit på humör sen Lucky fick gå till ro.
Allt här hemma känns tomt och alldeles för tyst och molle ligger bara hela tiden, vill inte ens äta om man ger något till honom. Vilket känns hemst. Det var ju alltid Lycky som fick igång molle och skällde nästan hela tiden. Men en sak är då säker att saknaden är stor. Det går inte att beskriva hur stor saknaden är.
Det kommer kännas konstigt nu ett bra tag men man överlever.

Senare mot kvällen 18:30 cyklade jag till elgiganten för att köpa fotopapper så man kan ta ut lite foton imon. Pia skulle fo lite bilder och mamma ville ha något foto på emma och fredde. Var också förbi ica men där köpe jag bara hundben och mjölk. Men men.. Nu ska jag kolla om det är något bra på tv.


Saknar dig Lucky, 15/7  klockan 17:34 <3


Puss på er - ♥ -

Kommentarer
Postat av: Emma

Måå :( Det känns både bra och dåligt att man inte är hemma nu. Hade velat vara med han men hade nog inte kunnat. Han slipper iaf lida nu. :) Stackars Mollsan undrar nog var hans kompis är. Kommer vara konstigt sen när vi kommer på fredag och bara möts av en hund. ;o

2009-07-15 @ 23:11:53
URL: http://emliisch.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0