Vad tycker ni??



Hittade inte nå bättre och ides inte leta med bra kvalite..
Tyckte ni om när eriks flickvän gick upp på scenen??
Visst alla säger att hon stog lite väl länge upp på scenen men jag tyckte det var gullit när han sjöng som åt henne och inte gjorde det mig något att hon stog där. Alla har väl läst allt som står i tidningarna och på internett men jag tror Erik kommer gå långt. Han är grym på att sjunga. Erik, tove och erika har jag tyckt varit bäst sen idol började och erik vart min favorit! ;)
 Längtar tills hans skiva kommer ut. Ett måste att köpa den ;)..

Vad tror ni och vad tycker ni?

Puss på er - ♥ -


Kommentarer
Postat av: sara

Jag tycker också att det var jätte gulligt nät hans flickvän kom upp på Scenen :) Jätte sött :)

2009-12-14 @ 08:56:32
URL: http://itssaraslife.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0