Torsdag

Moi!

Här sitter jag nu den lilla stunden jag hinner ;)

Lite uppdatering från igår

(Onsdag)
Igår steg man upp vid 09:30 tiden, gav wille mat och sedan begav oss till stan för att fort handla och fa förbi rusta. Sen när man kom hem var de bara att börja bära saker och möbler. HELA dagen!
Vi fick över ganska mycket måste jag säga, känner mig sådär lite glad och stolt för jag var ovanligt duktig igår. Hjälpte mamma också på kvällen och packa upp.
Wille har gått i gåstolen och busat. Märkte igår också att molle har blivit försiktig nu vid wille. Wille låg på golvet igår och så smög molle sakta till honom och så la han sig breved wille och wille stoppade handen på molles huvud. SÅ gullit! ;) Men idag ska jag ha med kameran ifall något sånt skulle hända ;)

Dert var lite snabbt om gårdagen
Nu måste jag dra..

Bjuder på en bild på wille :P


Puss på er - ♥ -


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0