Julklappar..

Då var williams julklapp fixad.

Var till IKEA och ikano för att kolla om man hittade något men icke de.
Inte ens till william men tillslut så blev de en julklapp och så fick han 2 nya pyamaser och en ny sked. Glömde våran som vi har här i Luleå men det gör inget. Nu har vi 2 stycken hemma och 2 stycken i luleå vilket är bra.
Träffade britta på barnens hus, pratade lite om olika saker, sen jobbade också nadja så pratade med henne också.. Sjukt kul och träffa vänner som man inte sett på länge nu när man inte går skola.
*Heheh*
Har märkt att jag har fått bra kontakt nu med en massa vänner igen sen jag fick wille. :) *glad*

Men tillbaka till julklappar så vet man inte vad man ska köpa.
Man får sådär beslut ångest. Jag vet vad man kan köpa till mamma med man får lite beslut ångest. Men något har jag funderat och klurat ut men det är hemligt. Får inte säga för mycket, för jag vet att många i min släkt följer/ läser min blogg så :) *Hahah*
Ska fara förbi rajalla i torne kanske man hittar något där.
Måste klura ut något till micke också.
Hovva dessa julklappar man ska hitta. :D

Nåväl, nu tänkte jag gå ner och hjälpa till med maten.
Ha de bäst folket..



Puss på er - ♥ -

Kommentarer
Postat av: sara

Jasås okeej. Flyttar ni långt?

det låter mysigt. Alltid mysigt att vara med kärleken och kompisar :)

2009-12-07 @ 16:06:47
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Postat av: Emma

Jao, kanske vill jag ha ett sånt armband. :P Var har du köpt det?? :)

2009-12-07 @ 16:15:32
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: sara

Jasså okej. Nej, det är svårt över huvudtaget att hitta lägenhet tycker jag. Vi försöker flytta härifrån Södertälje tillbaka till Norrtälje. Ochi Norrtälje finns absolut inga lägenheter :(



Japp, jag gör alla mina designer själv :)

2009-12-07 @ 17:23:16
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad mysigt! :D Hoppas ni hade det roligt i helgen :) Vad ska ni hitta på i veckan? :D Kram

2009-12-07 @ 17:57:18
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0