I luleååå..

God morgon!
Nu har man internett igen så man kan hålla bloggen igång igen.
Kom igår hit till luleå, var förbi min syrra också med william och förde julklapparna/fick också julklappar. Som vanligt kunde jag inte hålla mig tills idag så öppnade dom igår kväll innan man skulle sova. Fick en ed hardy t-shirt och en parfym. Tack syrror!
Idag ska william få öppna sina paket, han öppnade nåra igår men vart trött så får ortsätta idag. *Haha*

Dagens planer blir att åka och handla med micke och kanske hyra en film om vi inte har någon att se.
Såg sagan om ringen 3an igår. fan de är så fett bra film!!!
Men men..

Nu tänkte jag bege mig.

Ps: snart är erik i luleå. ;)

Fett skön kille!

Puss på er - ♥ -

Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0