Helg!

Då var de lördag = helgdag :) *Haha*

Igår hade vi fullt upp med att göra en massa, fixa och dona.
Måste säga att det var stressigt och jobbigt. :) Wille sprang runt i
gåstolen. Jag,mamma och anne fixade hemma i huset, jag hjälpte
kalle och pappa när dom kom med sängarna och allt vad dom nu kom
med. Nu har vi alla saker i huset förutom min dator.  *haha*

Första natten i huset gick jätte bra.
Wille sov hela natten och vi vaknade 08:30. Så skön
känska man hade när man vaknade. *haha*
Gillar mycket mer att bo där änn här, vet inte varför men
det känns sjukt bra. Wille känner sig hemma också.
Nu när det vara är en plan kan molle komma in i mitt och willes rum
så han är ganska mycket där wille är. *Hah*

Stoppade också upp julgranen och den tyckte wille var rolig när
vi hade pyntat färdigt granen. :)

Nu tänkte jag bege mig.
Bjuder på lite bilder hära...


Välkommen in :)


Granen pyntad och fin :)

Den vill jag ha :)


Jag fick den :) men loss fick han den inte. *haha*

Puss hej...

Kommentarer
Postat av: Helena

Sööötnosen ;)

2009-12-19 @ 19:24:33
URL: http://completelyme.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0