Good night

Yo!
Dagen har varit bra, och varit på toppen humör fast man varit seg men men..
William somnade vid 22 tiden, Han var först trött efter han badat men efter han fick kvälls gröten så blev han lite piggare och glad så han  gick i gåstolen sen gick vi upp vid 9 försökte söva honom länge men det gick inte så låg han på golvet och försökte ta sig runt.
Pappa kom hem vid 21:30.
Pappa sa att han kunde vara med wille under tiden jag gick med molle och när man kommer in har wille somnat så djupt och pappa sa att hans arm har donat bort att om jag kan ta wille såklart. :)
Söt wille sov så gott och det gör han änn.
Vilket jag hoppas jag börjar små vända tillbaka tiden till den vanliga.

Nåväl,
Morgons planer är att hjälpa mamma och pappa hela dagen.
Ska hjälpa pappa med en massa så wille ska få vara med mormor imorgon.

Nu tänkte jag ta och nanna kudden.

 
good night.. ♥


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0