Gomorgon och är sjukt sliten

Morgon!

Fan va slitet och tungt det var att stiga upp idag.
Ville värkligen bara ligga kvar i sängen, blunda och vakna då man känner sig kry. Jag har nämligen blivit sjuk vilket jag inte alls gillar. Hovva. har lite hosta, känns konstigt i halsen och är förkyld som fan att man får svårt att sova. Men ska försöka bli frisk i veckan.
Vem vill vara sjuk till jul? Inte då jag iaf.

Idag blir det som vanligt nu att hjälpa pappa óch mamma i huset.
Känner att vi har mycket kvar att göra men det tycker inte dom. *haha*
Sen när man är klar där ska jag då bara ta det lungt, kommer också bli
tidig kväll för mig.

Nu tänkte jag gå till william..


Inget fint foto plus suddig men ändå fint på något sätt :)


 Pusshej
/E


Kommentarer
Postat av: sara

Jo då helgen har varit sisådär. Men det har varit en rolig helg:)



Hur har din helg varit?

2009-12-14 @ 08:54:44
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

Tack söta för din fina kommentar inne hos mig! Vilken mysig blogg du har! Läste om att du har varit i Haparnada? Bor du i Norrbotten? Min man kommer uppe ifrån Svanstein :-))



Önskar dig en underbar dag!



Varma kramar!

2009-12-14 @ 12:09:40
URL: http://www.duracellmamman.se
Postat av: Mamma till huliganen William och lillrultan Valkyria.

Nej vad tråkigt att vara sjuk :( Hoppas du blir frisk till jul. Krya på dej!

Postat av: jessica

Sv: Jodå den vart bra . Hur var er? :)



Va fin stjärna! :)

2009-12-15 @ 23:18:19
URL: http://jlethin.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0