TIPS



kikade just in på en kompis blogg och såg att hon tipsade om att man kunde få en fotobok, helt gratis av FUJI. Det enda man skulle göra är att skriva lite på sin egna blogg eller hemsida om man har de. Tror ni jag kunde låta bli? först lät jag det bli men, nej! Det verkade ju toppen att jag bara var tvungen.. 
Genom att skriva 100 ord i din/sin blogg kan du få en gratis  fotobok av FUJI. Fett nice!

Jag ska sätta in en massa fina minnen i den, så kan jag bläddra tillbaka och titta på bilderna och bara minnas allt.
Låter det inte det perfekt om man skulle få en fofobok? Antar att du också kanske är lite sugen på detta?

Gå in här:
http://www.fujidirekt.se/blogga/
  så kan du också få en fotobok. =)

Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0